HR A MARKETING
Naše jedno a dvoudenní kurzy v oblasti HR a marketingu připraví Vaše zaměstnance na jejich role personalistů a marketérů. Připraveno je celkem 15 kurzů v relevantních oblastech.
Cílová skupina: Kurzy jsou určené pro řídící pracovníky, manažery a ostatní zaměstnance zabývající se danou oblastí. |
||
Téma |
Rozsah (den = 8 hodin) |
Hlavní cíl kurzu |
Vedení hodnotících rozhovorů, poskytování a přijímaní zpětné vazby |
2 |
Zavést inovativní metody do systému řízení a rozvoje lidských zdrojů vytvořením efektivního a pružného systému hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců. |
Vedení a koučing zaměstnanců |
1 |
Získat základní koučovací dovednosti. |
Motivování zaměstnanců – jak pěstovat odpovědnost ve firmě |
2 |
Seznámit účastníky s možnostmi a problémy motivování zaměstnanců v dnešních podmínkách trhu práce. Natrénovat ve scénkách motivační pohovory, pochvalu, výtku a způsoby kontroly a zavádění sebekontroly zaměstnanců. |
Jak nehodnotit zaměstnance aneb průběžná zpětná vazba |
1 |
Umět správně používat nové metody v oblasti hodnocení zaměstnanců. |
Profesní typologie - jak projít profesní změnou |
1 |
Zjistit, jaký jste typ temperamentu, jaké máte své silné stránky a jaké jsou vaše slabé stránky, na co si dát pozor. Naučit se poznat, jaký typ temperamentu jsou druzí a být vždy o krok napřed ve vzájemné komunikaci. |
Psychotesty a metody diagnostiky osobního potenciálu |
2 |
Diagnostikovat osoby za účelem výběru uchazečů, resp. zajištění seberozvoje. |
Nefinanční motivace zaměstnanců |
1 |
Pochopit, jak ovlivnit spokojenost zaměstnanců a udržet jejich motivaci jiným způsobem než financemi. Zjistit, jakou formou motivovat své zaměstnance k nejlepším výkonům. |
Marketingová komunikace a marketingový mix |
1 |
Seznámit se s filozofií marketingu a osvojit si komplex činností, kterými můžeme zákazníka ovlivnit. |
Marketingové řízení a plánování |
2 |
Seznámit se se základními a pokročilými pojmy marketingové terminologie, metodami a postupy uplatňovanými při marketingovém plánování. |
Jak být viděn v online světě, aneb moderní marketingové trendy |
2 |
Nastavit a osvojit si správnou marketingovou komunikaci s trhem, podpořit marketingovou strategii, informovat a ovlivňovat zákazníky za daným cílem. |
Public relations v praxi |
1 |
Osvojit si praktické návody na PR aktivity a pochopit význam sponzoringu pro růst povědomí o značce. |
Skolení SEO, Inbound marketing a Copywriting |
1 |
Jak vhodně vybrat obsah internetových vyhledávačů, popisků a titulků tak aby přilákaly pozornost zákazníků. |
Segmentace trhu, analýza konkurence a interní analýza |
2 |
Pochopit princip segmentace trhu a marketingových analýz a jejich využití v rámci marketingových cílů společnosti. |
Průzkum zahraničních trhů Asie, Evropa, Severní a Jižní Amerika, Austrálie |
2 |
Jak být úspěšný na zahraničním trhu krok za krokem. |
Online marketing |
2 |
Seznámit se s aktuálními trendy v online marketingu a naučit se tyto nástroje používat. |
Máte zájem o kurz? Podívejte se, jak na to.